ILPNT

Salam Muhibbah, Salam Kekasih, Salam Perkenalan Buat Semua
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
akai

avatar

Posts : 418
Join date : 2009-03-02
Age : 31
Location : Haa...

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Thu Mar 05, 2009 5:23 am

ILPKLS tu apa?
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
wanggers

avatar

Posts : 57
Join date : 2009-03-02
Age : 29
Location : hujung dunia

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Thu Mar 05, 2009 12:09 pm

dalam user yg x dekenali kt sini...aq sure kak chik ada ni...tp kita x tau...hahahahaha....mane die...sila tampilkan diri.. Basketball
Back to top Go down
View user profile
skorupt

avatar

Posts : 272
Join date : 2009-03-01
Age : 30
Location : Catalyst Pc Zone, Bandar Baru Perda, Penang

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Thu Mar 05, 2009 5:15 pm

charmine wrote:
ye la 2...arul studen kesangyangan en hasnol...
klo ko nk wat gk skorupt...aku handle kn ko pnye acc..
klo nk delivery ko pnye cek..kne byr...(rugi da kt cini)
aku amek cek kt hq die je...

klo ko nk aku handle ko pnye acc...nti dapat cek..aku bank in kn kt acc ko...
nti ko tranfer blik pokok nye(modal)..begitu la setrus nye...
mengikut pilih A , B atau C
klo nk msg aku kt no aku...

A = modal RM 900 dapat cek RM 1000
B = Modal RM 1800 dapat cek Rm 2000
C = Modal RM 3800 dapat cek RM 4500

wah!! plihan C mnjadi sasaran aku.. tggu aku kumpul sgala harta dlu.. mknanya aku hnya kuarkan 3800 ja utk pilihan C n pastu aku untung 700? cyclops bykkk tuee...?

_________________
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Posts : 99
Join date : 2009-03-01
Age : 29

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Thu Mar 05, 2009 8:46 pm

kayo pakcik kayo

_________________
Back to top Go down
View user profile http://ilpnt.forumotion.com
charmine

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-03-03
Age : 30

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Thu Mar 05, 2009 9:16 pm

skorupt wrote:
charmine wrote:
ye la 2...arul studen kesangyangan en hasnol...
klo ko nk wat gk skorupt...aku handle kn ko pnye acc..
klo nk delivery ko pnye cek..kne byr...(rugi da kt cini)
aku amek cek kt hq die je...

klo ko nk aku handle ko pnye acc...nti dapat cek..aku bank in kn kt acc ko...
nti ko tranfer blik pokok nye(modal)..begitu la setrus nye...
mengikut pilih A , B atau C
klo nk msg aku kt no aku...

A = modal RM 900 dapat cek RM 1000
B = Modal RM 1800 dapat cek Rm 2000
C = Modal RM 3800 dapat cek RM 4500

wah!! plihan C mnjadi sasaran aku.. tggu aku kumpul sgala harta dlu.. mknanya aku hnya kuarkan 3800 ja utk pilihan C n pastu aku untung 700? cyclops bykkk tuee...?

yerpp....
RM 700...
xpayah taja org.....
ckup 7bln ko ade RM4900(untung) + RM3800(pokok) =RM?
Back to top Go down
View user profile
charmine

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-03-03
Age : 30

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Thu Mar 05, 2009 9:30 pm

wanggers wrote:
bahaya idan..jgn..nnti abg botak pengsan.. Mad ...hohohohohohohho...

bro...saya xmenjalan kn ape xtvt2 yg haram...
saya cume nk bg mmbr saya dapat SIDE income bln2...bkn skim cepat kaya..
klo bro berkata "bahaya"..bro taw latar belakang syarikat ni..bro ade pengesahan dari mane2 bdan utk memfailkan syarikat ni tipu..or saya tipu..xde kn..jgn la melempar kan tuduhan bernas bro..klo bro xnk join saya xkisah tetapi...jgn la menghasud..saya xmarah sya cume kecil hati je ngn sikap melayu kite ni...
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Posts : 99
Join date : 2009-03-01
Age : 29

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Thu Mar 05, 2009 9:33 pm

btul tu...
mcm mne melayu nk maju klau byk melmparkan fitnah

_________________
Back to top Go down
View user profile http://ilpnt.forumotion.com
charmine

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-03-03
Age : 30

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Thu Mar 05, 2009 11:05 pm

aku rase da tersalah topic da ni... Razz
Back to top Go down
View user profile
skorupt

avatar

Posts : 272
Join date : 2009-03-01
Age : 30
Location : Catalyst Pc Zone, Bandar Baru Perda, Penang

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Fri Mar 06, 2009 12:23 am

aku caye la.. mksud abg botak pengsan tu.. pasal aku kja pukul abg botak smpai muntah.. wangger bkn mksudkan ceramics tu.. ades.. nak gaduh je kan.. cheers

_________________
Back to top Go down
View user profile
charmine

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-03-03
Age : 30

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Fri Mar 06, 2009 2:14 am

skorupt wrote:
aku caye la.. mksud abg botak pengsan tu.. pasal aku kja pukul abg botak smpai muntah.. wangger bkn mksudkan ceramics tu.. ades.. nak gaduh je kan.. cheers


bkn nk gado la...penerang terperinci...je..
Back to top Go down
View user profile
wanggers

avatar

Posts : 57
Join date : 2009-03-02
Age : 29
Location : hujung dunia

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Fri Mar 06, 2009 9:18 am

skorupt wrote:
aku caye la.. mksud abg botak pengsan tu.. pasal aku kja pukul abg botak smpai muntah.. wangger bkn mksudkan ceramics tu.. ades.. nak gaduh je kan.. cheers
btol3...hahahahaha...pe la mie...salah sngka kt aq noh..
Back to top Go down
View user profile
akai

avatar

Posts : 418
Join date : 2009-03-02
Age : 31
Location : Haa...

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Fri Mar 06, 2009 10:58 pm

betoi~~~~~~~~~~~~~ tp slalu aku duk nmpak fitnah tu........
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
skorupt

avatar

Posts : 272
Join date : 2009-03-01
Age : 30
Location : Catalyst Pc Zone, Bandar Baru Perda, Penang

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Sat Mar 07, 2009 4:05 am

Tu Arr.. Isau aku.. haikal tu ram aku pa cer?

_________________
Back to top Go down
View user profile
-fizie-

avatar

Posts : 8
Join date : 2009-03-07
Age : 30
Location : home

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Sun Mar 08, 2009 12:29 am

Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang :: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang


- bgtaw sket je bnda yg brsngkut tp yg x brkaitan pun byk jgk...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/sharfizi
charmine

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-03-03
Age : 30

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Sun Mar 08, 2009 5:28 am

xkesh...yg mane pown bole gk.. No
Back to top Go down
View user profile
akai

avatar

Posts : 418
Join date : 2009-03-02
Age : 31
Location : Haa...

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Sun Mar 08, 2009 5:35 am

hahaha... da beserabut da
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
skorupt

avatar

Posts : 272
Join date : 2009-03-01
Age : 30
Location : Catalyst Pc Zone, Bandar Baru Perda, Penang

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Sun Mar 08, 2009 6:14 pm

Very Happy Razz

_________________
Back to top Go down
View user profile
akai

avatar

Posts : 418
Join date : 2009-03-02
Age : 31
Location : Haa...

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Sun Mar 08, 2009 10:53 pm

peie... da merapu jauh dah..........
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
Admin
Admin
avatar

Posts : 99
Join date : 2009-03-01
Age : 29

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Sun Mar 08, 2009 11:26 pm

lantak la..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://ilpnt.forumotion.com
akai

avatar

Posts : 418
Join date : 2009-03-02
Age : 31
Location : Haa...

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Sun Mar 08, 2009 11:37 pm

satgi org penin nk cari pa2 dah...
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
charmine

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-03-03
Age : 30

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Tue Mar 10, 2009 8:01 pm

akai wrote:
satgi org penin nk cari pa2 dah...

panadol 630 melegekan sikt kepala dengan serta merta
AMARAN KERAJAAN JANGAN MENGAMBIL DOS BERLEBIHAN
menyebabkan gg anda hancur...hahha affraid
Back to top Go down
View user profile
akai

avatar

Posts : 418
Join date : 2009-03-02
Age : 31
Location : Haa...

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Wed Mar 11, 2009 5:51 am

ahahahaha..... wan tu overdose ka?
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
skorupt

avatar

Posts : 272
Join date : 2009-03-01
Age : 30
Location : Catalyst Pc Zone, Bandar Baru Perda, Penang

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Wed Mar 11, 2009 9:33 pm

dia overdose ice2 baby leh la..

_________________
Back to top Go down
View user profile
akai

avatar

Posts : 418
Join date : 2009-03-02
Age : 31
Location : Haa...

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Thu Mar 12, 2009 6:06 am

What a Face haha
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
wanggers

avatar

Posts : 57
Join date : 2009-03-02
Age : 29
Location : hujung dunia

PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   Fri Mar 13, 2009 8:47 am

ang akai sje je nk bahan aq...xpe...aq doa ang bahagia dgn datin nab**a hahahaha...aminnnnn..... study
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang   

Back to top Go down
 
Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» BELAJAR SAHAM-SAHAM LOKAL ( PT ETRADING SECURITIES )
» What Font is This?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ILPNT :: Salam perkenalan :: Dimanakah anda berada dan apakah yang anda lakukan sekarang-
Jump to: