ILPNT

Salam Muhibbah, Salam Kekasih, Salam Perkenalan Buat Semua
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Soalan tiga

Go down 
AuthorMessage
brokeurhead

avatar

Posts : 43
Join date : 2009-03-04
Age : 33
Location : SoMe wHere i BeLOnG

PostSubject: Soalan tiga   Sun Mar 15, 2009 10:42 pm

KaLAu KecewA apER Yg perLu diLAkuKAn?
tlG bG penDApaT skET.. Question Question Question
Back to top Go down
View user profile
charmine

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-03-03
Age : 30

PostSubject: Re: Soalan tiga   Mon Mar 16, 2009 12:40 am

frust menongeng la...nk wat ape lagi...
Back to top Go down
View user profile
brokeurhead

avatar

Posts : 43
Join date : 2009-03-04
Age : 33
Location : SoMe wHere i BeLOnG

PostSubject: Re: Soalan tiga   Mon Mar 16, 2009 1:59 am

mmg lah tp aper yg perlu d buat?
Bunuh diri ker Question
Nangis smpai buta ker Question
Meracau x tentu pasal ker Question
wat x reti mcm x der pape yg berlaku ker Question
Back to top Go down
View user profile
skorupt

avatar

Posts : 272
Join date : 2009-03-01
Age : 30
Location : Catalyst Pc Zone, Bandar Baru Perda, Penang

PostSubject: Re: Soalan tiga   Mon Mar 16, 2009 8:03 pm

Masyallah! soalan da mcm mngenepikan agama je.. ni kalau tanya taik fit yang x penah kenal cinta dan x pernah mngenal erti kecewa pn tau.. bykkan solat serta mndekatkan diri pada Pencipta.. igtlah setiap masalah ada jln penyelesaian kecuali mati.. jika msalah itu brkaitan dgn dua pilihan atau lebih, solat istikharah lah yg layak disesuaikan dgn keadaan.. jika sebaliknya byk2 la mengadu kpd Pencipta.. jgn sesekali meletakkan sesuatu tu bkn pada tempatnya, cthnya mati.. segalanya ada pd Pencipta dan bkn pada kita, yg layak mengakhirkan segalanya adalah yg Di Atas, bkn diri sendiri.. P/S:- Mati nnti kalu nk tinggal dgn geng Pangkah Silang, ha cuba la hentikan segala yg ada dengan 'Suicide'! Straight to de' hell..

_________________
Back to top Go down
View user profile
charmine

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-03-03
Age : 30

PostSubject: Re: Soalan tiga   Tue Mar 17, 2009 1:21 am

brokeurhead wrote:
mmg lah tp aper yg perlu d buat?
Bunuh diri ker Question
Nangis smpai buta ker Question
Meracau x tentu pasal ker Question
wat x reti mcm x der pape yg berlaku ker Question


sent die msg GTFH
Back to top Go down
View user profile
skorupt

avatar

Posts : 272
Join date : 2009-03-01
Age : 30
Location : Catalyst Pc Zone, Bandar Baru Perda, Penang

PostSubject: Re: Soalan tiga   Tue Mar 17, 2009 1:55 am

charmine wrote:
brokeurhead wrote:
mmg lah tp aper yg perlu d buat?
Bunuh diri ker Question
Nangis smpai buta ker Question
Meracau x tentu pasal ker Question
wat x reti mcm x der pape yg berlaku ker Question


sent die msg GTFH
Apa natang GTFH? 'Go To Fuck Hell' ke?

_________________
Back to top Go down
View user profile
brokeurhead

avatar

Posts : 43
Join date : 2009-03-04
Age : 33
Location : SoMe wHere i BeLOnG

PostSubject: Re: Soalan tiga   Tue Mar 17, 2009 3:23 am

hahahhaha..mcm2 lah korang nie
aku just bertanya
mntak pndapat
mana tau dikalangan kite ader msalah cm tu lol!
Back to top Go down
View user profile
skorupt

avatar

Posts : 272
Join date : 2009-03-01
Age : 30
Location : Catalyst Pc Zone, Bandar Baru Perda, Penang

PostSubject: Re: Soalan tiga   Tue Mar 17, 2009 6:19 pm

Problem resolve! Thread Close...

_________________
Back to top Go down
View user profile
charmine

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-03-03
Age : 30

PostSubject: Re: Soalan tiga   Tue Mar 17, 2009 9:48 pm

skorupt wrote:
charmine wrote:
brokeurhead wrote:
mmg lah tp aper yg perlu d buat?
Bunuh diri ker Question
Nangis smpai buta ker Question
Meracau x tentu pasal ker Question
wat x reti mcm x der pape yg berlaku ker Question


sent die msg GTFH
Apa natang GTFH? 'Go To Fucking Hell' ke?

cheers cheers
pandai pn ...
nti die msti tnye..
ape bnde GTFH 2...
lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
akai

avatar

Posts : 418
Join date : 2009-03-02
Age : 31
Location : Haa...

PostSubject: Re: Soalan tiga   Thu Mar 19, 2009 9:23 am

Gugurkan Tapi Fikirla Haramkah. kot?
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
wanggers

avatar

Posts : 57
Join date : 2009-03-02
Age : 29
Location : hujung dunia

PostSubject: Re: Soalan tiga   Wed Mar 25, 2009 3:57 am

skorupt wrote:
Masyallah! soalan da mcm mngenepikan agama je.. ni kalau tanya taik fit yang x penah kenal cinta dan x pernah mngenal erti kecewa pn tau.. bykkan solat serta mndekatkan diri pada Pencipta.. igtlah setiap masalah ada jln penyelesaian kecuali mati.. jika msalah itu brkaitan dgn dua pilihan atau lebih, solat istikharah lah yg layak disesuaikan dgn keadaan.. jika sebaliknya byk2 la mengadu kpd Pencipta.. jgn sesekali meletakkan sesuatu tu bkn pada tempatnya, cthnya mati.. segalanya ada pd Pencipta dan bkn pada kita, yg layak mengakhirkan segalanya adalah yg Di Atas, bkn diri sendiri.. P/S:- Mati nnti kalu nk tinggal dgn geng Pangkah Silang, ha cuba la hentikan segala yg ada dengan 'Suicide'! Straight to de' hell..
Back to top Go down
View user profile
arepect

avatar

Posts : 24
Join date : 2009-03-29
Location : Penjara Pudu

PostSubject: Re: Soalan tiga   Sat Apr 25, 2009 12:46 am

zila! camna hang kena tebai ng seorang lelaki apabila hang menolak cinta dia masa d kolej dulu...
so hang rasa camna?? rasa camtu la...
nak buat apa??..
apa yang lelaki alim 2 buat kat hang..
hahaha... cait!!...
Back to top Go down
View user profile
brokeurhead

avatar

Posts : 43
Join date : 2009-03-04
Age : 33
Location : SoMe wHere i BeLOnG

PostSubject: DAri HAti SeoraNg PmpUAn   Sun Apr 26, 2009 8:19 pm

Very Happy aku suka


Last edited by brokeurhead on Tue May 19, 2009 8:20 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
akai

avatar

Posts : 418
Join date : 2009-03-02
Age : 31
Location : Haa...

PostSubject: Re: Soalan tiga   Wed Apr 29, 2009 9:44 am

suma benda dia duk crita pasai perempuan ja......
lu kasi wa bosan la beb......
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Soalan tiga   

Back to top Go down
 
Soalan tiga
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ILPNT :: SOAL JAWAB :: SESI SOAL JAWAB-
Jump to: